Hello from Bulgaria



desole,j espere que cela ne derange pas que l on ecrive en bulgare,cela me permet de lui traduire plus facilement certains posts!!!!
et quel succes pour FP de s internationaliser :sol:
 

:D j'ai pourtant englobé 49 yaourt bulgare et j'ai rien capté à ce que NIKNIK il a écrit.... :D
 



on croirait la pub pour la 308 :lol: :lol:

Mais c'est pourtant vrai ! :lol:
RE : soudeur69
Здравйте , радвам се да се запознем макар и по интернет :) Надявам се да не се расърдят че си пишем на български език.Много ми е трудно да ги разбирам какво ми говорят на френски въпреки че ползвам един онлаин речнник който изглежда не дава буквален превод.В горните постове ми се стори , че ми казват цената на джантите в Франция каква е , в България една такава джанта от София Франс Ауто , струва 568лв. говорим за 19''цола от 407 купе.Ако искате ми отговаряйте на лично съобщение за да не правиме много постове който повечето хора от форума няма да разбират.За сега друго не се сещам , поздрави на Франция и се надявам ако скоро си идвате да се запознаем лично , съжалявам за вашето Пежо че е имало нещастието да се запознае с нашите разбити пътища :sarcastic:
И благодаря за комплимента за колата :love: Обаче като се замисля няма грозно Пежо , скоро ще кача снимки на колата ми за да я видят.

Ако имате възможност може да правите превод на някой по важни постове , предварително благодаря. :)

En tout cas les claviers doivent être assez spéciaux chez vous :lol:
:D j'ai pourtant englobé 49 yaourt bulgare et j'ai rien capté à ce que NIKNIK il a écrit.... :D

:eek: Tu t'es fait arnaquer alors, pas possible autrement ! :p
 

NIKINIK,m'explique que leur forum peugeot organise tous les dimanches un rassemblement peugeot a Sofia.
Il m'enverra le lien vers leur site pour que l on puisse voir leurs activitees.
Il est tres interresse par notre forum et par les realisations des menbres.
Pour vous donner un ordre d'idee les jantes de Jurgens coutent a peu pres 280 € a Sofia,soit moins cher que chez nous!!!!!
 


Sympa le forum peugeot made in bulgaria avec sa partie 607
Je me rends compte qu'ils se posent a peu pres les memes questions que nous
 

pour ceux qui cherchent des jantes comme celles de Jurgens
http://www.leboncoin.fr/vi/27165805.htm?ca=22_s