Where to buy Peugeot 605 parts?

T-I-M

Nouveau membre
31 Janvier 2007
1
0
0
Hi,

Because of my poor French I write in English, hope it is all right. :)

The problem is that it is quite hard to get parts for Peugeot 605 here in Estonia. My 605 is '98 3.0 Privilege variant with full options and it may very easily be the only one of its kind in the country. The car has several specific details like suspension that are different than other simpler 605's have. Our local Peugeot dealer does not stock items thay may or may not be needed once withn like 5 years... and since there are quite few 605's here in Estonia local B-parts sellers do not pay any attention to this model.

Can you post here some links to internet or usual brick-and-mortar Peugeot parts dealer?
It is no problem for me to pay with credit card and get package with some courier service.

Does any of you sell parts?

With best wishes,
Tim
 

Bonjour

A cause de mon faible niveau en Français j'écrit en englais. J'espére que ça le fera.

Mon probleme est ma difficulté de trouver des pièces détachées pour peugeot 605 ici est Estonie. Ma 605 est un modele '98 3.0 Privilege avec toutes les options et elle doit être la seule du genre dans toute la région. Elle a des spécificités comme les suspensions différentes. Mon agent peugeot local ne stocke pas ces pièces et a des délais d'approvisionnement de cinq ans ... et comme il y a très peu de 605 de ce genre dans le coin tout le monde s'en fou.

POUVEZ-VOUS poster ici quelque liens internet pour trouver des piéces
Aucun probléme popur moi pour payer par carte de crédit (pieces et transport par service courrier)

Y A T TIL PARMI VOUS des vendeurs de pièces ?

merci
Tim
 


Ce sujet a été déplacé de la catégorie Peugeot 605 vers la categorie Véhicules de collection par Unclebens