my car from istanbul hdi auto6r

volvos60r163bb4.jpg

you can do leds for every car.
http://www.sahibinden.com/ledli_far_angel_far_led_far-19WQQaXQQ11869307WQQpXQQdisplayitem

img00478542523.jpg

peugeot 407 bixenon led and black paint application

my friends car peugeot 308 1.6 hdi comfort.he did some changes.gt spoiler premium pack bumper etc...
dsc04858.jpg

dsc04855.jpg

dsc04853.jpg

everybody can do tuning and some changes.ı agree for 207s.ıf they like their cars,no problem :lol:
ı like the original tunings :ange:

Personal choice ;)

I hate tuning, especially when it is the-look-without-the-power :o

personal choice ;)
for example in turkey,many audi a3 doing s3 appearance but their engine 1.4 125 hp or 1.6 engine:))
by the way my ex car audi a3 coupe but ı didnt do that. :lol:
this is my first peugeot car.we(my family)always buy german cars.my father had peugeot 205 gti 15 years ago:)but last year we bought two peugeot.(207&308 for the economy diesel engine blah blah).
ı want to say cars very expensive here. :(

have you got meet section in forum peugeot? :)

ıf you dont speak english you can write french.ı use google translate for french and ı can understand you :D

Tout le monde déteste le Tunning sur ce site ? Je trouve que la-bas il ont de jolies voitures meme modifié

Everybody hates Tunning on this site? They have very nice very nice customized car in turkey
Thx glr88 for ur picture
See u Later and More and more Picture plz :D

Vraiment super le meeting de 308 !!! :love:
En plus, on voit qu'il y a des propriétaires féminins, masculins avec enfant, célibataire, etc, etc, c'est vraiment sympa !!!
A quand la même chose en france :roll:

thank you BMiguel. :) ıf you want ı will share ok.
seb ı found one white peugeot 308.and he did black roof.=)

meeting is very beautiful event.families coming womens children etc....everybody meeting this organisations.

Désolé je parle pas anglais moi!

C'est pas mal du tout ce noir sur le toit!
Je savais pas qu'on pouvez faire ça, par contre la qualité je sais pas si c'est bon et puis le 0 bulle je sais pas si il est garanti!!!

Mais ça rend vraiment bien!!!

Ah bah ça va, je peux venir parler en français aussi alors. :D

C'est vrai que ça peut rendre pas mal le toit noir... Par contre toutes ces 308 tunées, c'est pas très beau à voir. :vomi: Mais bon ça va tant que c'est pas chez nous. [:benigne:2]

Même la 308 blanche du début je n'aime pas. Désiglage + vitres bien trop teintées, c'est trop pour moi. :sarcastic:

ı never said this tuning cars are wonderful or everbody must do tuning!!!
this photos are just examples.
chacun ses propres pensées...
observe.
you can use
img0219x.jpg

ıf you dont want windows tinted :lol:

http://www.clubpeugeot.es/usuarios-registro/photos/photo.html?albumid=78#photoid=241
in here black roof for 308.

il suffit que tu fasses repeindre le diffuseur sport peugeot pour obtenir le même résultat ;)

Black roof + black wheels on 308 white !!! :love: :love:

But the rear spoiler on black 308, i d'ont like the exhaust system ...

Je croyais que c'était un TVP. :heink: :pt1cable: :)

Ca rend bien effectivement, mais c'est une blanche.

Bonsoir j'aimerais si quelq'un peut lui demander comment il à fait sur la 308 pour ouvrir le bloc optique ou si il à juste mis les leds sous le feux?
volvos60r163bb4.jpg

je pense que ce sont des led qui se glissent sous les feux (vas voir sur le site d'enchères bien connu en cherchant "bandeau led" ou un truc du genre)
sinon, sur cette photo, ça rend sympa le full white